اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
آرامگاه و قبر

انواع سنگ قبر اسلامی و اقلیت های دینی

گروه نمایشگاه سنگهای تخصصی رضوان با سالها تجربه در توسعه خدماتسنگ قبر مفتخر است انواع سنگهای مزار مورد نیاز شما را در شهر تهران تامین نماید.

گروه سنگهای تخصصی رضوان دارای بیشترین تنوع در انواع سنگ مزارسنگهای گرانیت نطنز ، گرانیت سیمین، تویسرکان، گرانیت برزیلی ( چینی )، سفید ازنا ،کریستال، مرمر و … است.

انواع خدمات گروه رضوان شامل اجرای خط نویسی و خط کنی ممتاز، عکس لیزری ،عکس رنگی سرامیکی، ساخت انواع مجسمه سنگی و طرح های مختلف بر جسته روی سنگ، زیرنویسی سنگ های طبقه دوم و رنگ آمیزی و تعمیرات قبور است.

قیمت و کیفیت کارهای ما براساس نوع خواسته شما در رابطه همه نوع سلیقه و انتخاب را راضی می نماید.

تلفن تماس با ما: ۰۹۳۵۹۳۸۱۳۱۸

انواع هزینه های که در تهیه سنگ قبر می بایست مورد توجه شما قرار گیرد.

سنگ قبر : در این سنگ قبر نوع سنگ، ابعاد سنگ، ضخامت سنگ و طرح کندکاری بر روی سنگ تعیین کننده قیمت است. نوع سنگ قبر بر اساس قیمت به صورت تقریبی به ترتیب شامل گرانیت نطنز اصفهان و گرانیت سیمین ، گرانیت برزیلی، انواع سنگ مرمر سفید و صورتی و سبر و کرم می شود. سنگ شبق هم دارای کیفیت ویژه خود است. ضخامت سنگ نیز سه سانتی متر، چهار سانتی متر و هشت سانتی متر است. ضخامت سنگها تا ۲۰ الی ۳۰ سانتی نیز سفارش داده می شوند. ابعاد رایج سنگ قبر هم ۱۸۰*۶۰ یا ۶۰*۹۰ یا ۱۰۰*۵۰ است.

سنگ ایستای کنار قبر: سنگهای بر اساس نوع سنگ، ابعاد، ضخامت و کندکاری قیمت های متفاوتی دارند.

چاپ عکس و نوشته به صورت کامپیوتری بر روی سنگ قبر: انواع چاپ هاری لیزری بر روی سنگ نیز بر اساس اندازه و مشخصات عکس و نوشته قیمت متفاوتی را خواهند داشت.

قرنیزها کنار سنگ قبر و نصب پلکانی سنگ، اجرای طرحهای مختلف و … قیمت های مختلفی خواهند داشت.

 

انواع سنگ قبر و قیمت سنگ قبر

همانطور که در بخش قبل بیان شد نوع سنگ، ضخامت و ابعاد و طرح و کنده کاری سنگ قبر باعث تفاوت قیمتی بسیار متنوعی می شود به طوری که اگر در این حوزه تخصص نداشته باشید توان مقایسه قیمتی را نخواهید داشت. و فروشنده های نیز بر اساس کار و مشخصات قیمتهای یکسانی را اعلام نخواهند کرد. از این رو در این قسمت سعی شده تا حدود قیمتی انواع سنگها با مشخصات استاندارد برای آگاهی اورده شود. لازم به ذکر است که قیمتهای حدودی است و اعلام دقیق منوط به تماس و اعلام مشخصات توسط شماست. قیمت به تومان است.

گرانیت نطنز اصفهان: ۴۵۰٫۰۰۰ الی ۵۵۰٫۰۰۰۰

گرانیت سیمین اصفهان: ۵۵۰٫۰۰۰ الی ۷۵۰٫۰۰۰

گرانیت برزیل: ۷۵۰۰٫۰۰۰ الی   ۱٫۰۰۰٫۰۰۰

مرمر سفید هرات: ۱۴۰۰٫۰۰۰الی ….

مرمر سفید مالزی: ۷۰۰٫۰۰۰ الی ۱۱۰۰٫۰۰۰

مرمر صورتی: ۳۷۰۰٫۰۰۰ الی ….

مرمر سبز: ۲۵۰۰٫۰۰۰ الی …..

مرمر کرم: ۲۵۰۰٫۰۰۰ الی …..

سنگ شبق۳۰۰۰٫۰۰۰ الی ….

[doptg id=”8″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا