اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
مداح و گروه هنری

اجاره اکو و مداح بهشت زهرا

اجاره اکو و مداح بهشت زهرا

برای برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در بهشت زهرا و سر مزار ، نیازمند اجاره اکو و مداح بهشت زهرا هستید . یکی از مهم ترین موارد برگزاری مجالس ترحیم رزرو مداح به همراه سیستم صوتی با کیفیت میباشدو بزرگترین دغدغه صاحبان عزا رزرو این خدمات میباشد .

اجاره اکو و مداح بهشت زهرا
اجاره اکو و مداح بهشت زهرا

با توجه به اینکه صاحبان عزا زمان کافی برای پیگیری و هماهنگی مداح و اکو برای مراسم خود در بهشت زهرا را ندارند وب سایت ایران ترحیم با همکاری موسسه خدمات ترحیم هجران اقدام به رزرو و اجاره اکو و مداح بهشت زهرا مینماید.

شما میتوانید قبل از رزرو و ثبت سفارش نمونه های اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا را مشاهده کنید و بنا به سلیقه خود بین دو نوع اجرای مراسم ترحیم که در زیر توضیح داده ایم انتخاب نمایید . اجرای مراسم ترحیم به دو صورت زیر میباشد :

اجرای مراسم ترحیم مذهبی ( مداح)

اجرای مراسم ترحیم عرفانی (خواننده به همراه نوازنده نی )

ترحیم مذهبی یا مداح :

در اجرای مراسم ترحیم مذهبی ، مداح مراسم را صورت مذهبی اجرا میکند . خواندن قرآن در ابتدای مراسم ، ذکر مناجات ، خواندن اشعاری در وصف دنیا ، اجرای قطعاتی از زبانحال بازماندگان و زنده یاد و در آخر روضه ای در مدح اهل بیت (ع) خوانده میشود . این مراسم توسط مداح در فضایی از مراسم مذهبی انجام میشود.

ترحیم عرفانی :

برای اجاره اکو و مداح بهشت زهرا میتوانید قبل از سفارش نمونه ای از اجرای مراسم ترحیم عرفانی را مشاهده کنید و در مراسم ترحیم عرفانی ، خواننده به همراه نوازنده نی مجلس را اداره میکنند . خواندن اشعاری از شاعران بزرگ ایران زمین : حافظ ، سعدی ، مولانا ، پروین اعتصامی و اجرای تصنیف هایی از بزرگان موسیقی ایران : استاد محمدرضا شجریان ، همایون شجریان ، استاد بنان ، افتخاری و … در این نوع مراسم اجرا میگردد.

اجرای تصنیف چرا رفتی از همایون شجریان
اجرای تصنیف سرنوشت از همایون شجریان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه کامل اجرای مراسم ترحیم عرفانی بر روی لینک زیر کنید :

مدت زمان اجاره اکو و مداح بهشت زهرا :

برای برگزاری مراسم سر مزار ، مداح به همراه اکو به مدت 45 دقیقه الی یکساعت به اجرای مراسم میپردازند.

نوع اکو ( سیستم صوت ) :

ایران ترحیم در حالت کلی دو نوع سیستم صوت برای مراسم ترحیم نصب مینماید . سیستم صوت پرتابل(همراه) . سیستم صوت حرفه ای

اکو پرتابل (همراه) : این سیستم صوت دارای یک بلندگو همراه از نوع اکتیو میباشد که نیازی به برق ندارد و به صورت شارژی کار میکند . دارای یک بلندگو 15 اینچی میباشد که پرتاب صدای عالی دارد و برای مراسم هایی تا ظرفیت 80 نفر پاسخگو میباشد . همراه این سیستم صوت متعلقات آن از جمله : پایه باند ، میکروفن ، پایه بلندگو نصب میگردد .

اجاره اکو بهشت زهرا
اکو همراه و شارژی برای مراسم بهشت زهرا

سیستم صوت حرفه ای : در این نوع سیستم ، یک پاورمیکسر به همراه دو عدد باند حرفه ای و لوازم جانبی از جمله : میکروفن ، پایه باند ، پایه میکروفن و … نصب میگردد . برای اجاره اکو و مداح بهشت زهرا در صورتی که نیازمند یک سیستم صوت حرفه ای میباشید این نوع اکو را سفارش دهید .

اجاره اکو و مداح بهشت زهرا
سیستم صوت حرفه ای برای بهشت زهرا

این سیستم صوت برای مراسم هایی تا 400 نفر میهمان مناسب میباشد .

تامین برق سیستم صوت :

تمام سیستم های صوتی ایران ترحیم تامین برق آن به صورت شارژی و موتوربرق تامین میشود و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید و مسئولیت تامین برق بر عهده ایران ترحیم میباشد.

اپراتور صدا :

به همراه سیستم های صوت اپراتور صدا نیز در طول مراسم جهت تنظیم و رفع مشکلات ناخواسته حضور دارد تا به بهترین شکل ممکن مراسم اجرا گردد .

خدمات بهشت زهرا :

کلیه خدمات بهشت زهرا از ابتدا تا انتها را میتوانید از ایران ترحیم سفارش دهید .

جهت مشاهده کلیه خدمات ترحیم بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

مزایای ثبت سفارش از ایران ترحیم :

  • ضمانت کیفیت سیستم صوت
  • ضمانت کیفیت اجرای مداح یا گروه موسیقی ترحیم عرفانی
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • سابقه طولانی در برگزاری مراسم ترحیم
  • قدیمی ترین وب سایت خدمات ترحیم
  • بهترین اپراتورهای صدا و سیستم های صوت
  • قرارداد با بهترین مداحان و خوانندگان کشور
  • عضویت مداحان در کانون مداحان کشور و گروه هنری در انجمن موسیقی و خانه موسیقی ایران

نحوه رزرو اکو و مداح بهشت زهرا :

برای ثبت سفارش میتوانید پس از بررسی و انتخاب نوع مراسم به صفحه فروشگاه ایران ترحیم مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید . همینطور میتوانید با تلفنهای 02191016474 – 09126170354 تماس بگیرید .

نکته مهم : برای مراسم های سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد بین 3 الی 7 روز قبل از مراسم هماهنگی جهت اجاره اکو و مداح بهشت زهرا را انجام دهید و برای مراسم خاکسپاری حداقل 12 ساعت قبل هماهنگ کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا