اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
تهیه میوه و حلوا

حلوا و خرما مراسم ختم

حلوا و خرما مراسم ترحیم و یادبود

از دیرباز برای پذیرایی از میهمانان از حلوا و خرما در مراسم ختم و ترحیم استفاده میشده است . حلوا و خرما علاوه بر اینکه در رسومات مختلف ایرانیان برای پذیرایی مجالس ختم بوده است دارای خواص بسیار زیادی نیز میباشد .تنظیم میزان قند خون از مهم ترین موارد میباشد.

حلوا و خرما مراسم ختم
حلوا و خرما مراسم ختم

سفارش آنلاین حلوا و خرما مراسم ختم :

مجموعه ایران ترحیم به عنوان قدیمی ترین وب سایت ارائه دهنده و مشاوراه خدمات مجالس ترحیم با همکاری موسسه خدمات ترحیم هجران اقدام به تهیه حلوا و خرما مراسم ختم و ترحیم با بهترین مواد اولیه ، کیفیت بالا و پخت روزانه مینماید .

سینی حلوا و خرما ، پک های تک نفره در بسته بندی و سینی های شیک که مناسب پذیرایی مراسم ترحیم میباشد ارائه میشود . جهت سفارش آنلاین میتوانید به فروشگاه مراجعه کنید و پس از ثبت ، سفارش خود را در زمان مورد نظر دریافت نمایید .

انواع حلوا و خرما :

تهیه و پخت حلوا و همینطور خرما به همراه گردو با بهترین مواد اولیه آماده میشود . حلواهای موجود در ایران ترحیم دارای مدل ها و نوع طبخ های مختلفی میباشد .حلوا جزو دسر های سنتی بسیار پر طرفدار است. با اینکه مرسوم هست که حلوا را برای مجالس عزاداری آماده کنند ولی از حلوا در بسیاری از مجالس مذهبی و سفره‌های ماه رمضان هم استفاده می‌شود.

حلواهای بوتیکی که در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده اند بسیار مناسب اینگونه مجالس و پذیرایی از مهمان ها هستند حالت تک نفره و سایز کوچک اونها سرو این حلوا رو راحت تر میکنه و حالت شیک تری به پذیرایی شما میده. حلواهای بوتیکی نوعی حلوای مدرن و مجلسی هستند که در شکل‌های فانتزی و رنگارنگ و در طعم ها و شکل های مختلف سرو میشوند.

حلوا زعفرانی : این نوع حلوا از قدیمی ترین نوع حلوا میباشد . حلوا زعفرانی از ترکیب : آرد ، کره ، زعفران ، شکر ، گلاب و هل آماده میشود . وجود زعفران با توجه به عطر و طعم بسیار دل نشین از موارد مهم طعم این حلوا میباشد .

حلوا زعفرانی مراسم ترحیم
حلوا زعفرانی مراسم ترحیم

حلوا پسته : این نوع از حلوای بوتیکی و مدرن میباشد که طعم بسیار دلنشین و همینطور مزه خوشمزه ای دارد . این نوع حلوا از ترکیب : آرد ، پودر پسته ، کره ، پودر قند ، گلاب و هل آماده میشود . حلوا پسته به صورت تک نفره در سینی و پک های تک نفره حلوا و خرما مراسم ختم آماده و ارسال میشود.

حلوا پسته مراسم ترحیم
حلوا پسته مراسم ترحیم

حلوا زنجبیلی : در این نوع حلوا که در مراسم ختم پذیرایی میشود اتز حلواهای مدرن و بوتیکی میباشد که به صورت نک نفره در سینی یا پک پذیرایی استفاده میشود . این نوع حلوا از ترکیب : آرد ، پودر قند ، پودر هل ، پودر زنجبیل ، آرد برنج ، کره و زعفران آماده میشود . در حلوا و خرما مراسم ختم میتوان از این نوع حلوا با توجه به طعم خاص ان استفاده کرد .

حلوا زنجبیلی مراسم ترحیم
حلوا زنجبیلی مراسم ترحیم

حلوا شکلاتی : حلوای شکلاتی یکی از انواع حلواهای ساده و شیک بین المللی است که معمولا برای دسر یا پذیرایی استفاده می شود . در حلوا شکلاتی که یک نوع از حلوای مدرن میباشد از مواد : آرد سفید ، آرد نخوچی ، پودر قند ، کره ، شکلات ، پودر هل و دارچین استفاده و آماده میشود .

حلوا شکلاتی مجالس ختم
حلوا شکلاتی مجالس ختم

حلوا گل سرخ : این نوع حلوا در مراسم های ترحیم در کنار خرما گردویی مورد استفاده قرار میگیرد . ترکیبات این نوع حلوا : آرد ، کره ، گلاب ، پودر قند ، پودر گل سرخ میباشد .

حلوا گل سرخ

سینی حلوا و خرما مراسم ختم :

مجموعه ایران ترحیم و خدمات ترحیم هجران با تهیه سینی های مختلف از ترکیب حلوا و خرمای مختلف استفاده میشود و در سینی های زیبا و باکیفیت ارائه میشود .

پک تک نفره حلوا و خرما :

برای پذیرایی بهتر و همینطور رعایت نکات بهداشتی میتوانید اقدام به سفارش انواع پک تک نفره حلوا و خرما مراسم ترحیم و ختم نمایید . این نوع پک ها ترکیبی از : حلوا زعفرانی ، حلوا پسته ، حلوا زنجبیل ، حلوا گل سرخ ، خرما ساده ، خرما گردویی میباشد که در پک های زیبا و تزیین خاص مناسب مجالس یادبود میباشد .

پک تک نفره حلوا و خرما
پک تک نفره برای مراسم ترحیم

مشاوره و سفارش :

شما میتوانید با مراجعه و کلیک بر روی لینک فروشگاه ، سفارش خود را آنلاین ثبت کنید و همینطور جهت مشاوره رایگان با تلفن : 02191016474 – 09126170354 – 09396170354 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا