اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
خدمات مجالسویژه

خدمات بهشت زهرا (س)

اجرای مراسم ترحیم و تشریفات بهشت زهرا

خدمات مراسم ترحیم در بهشت زهرا و برای مراسم یادبود شامل موارد مختلفی میباشد . کرایه و اجاره میز صنئلی و سایبان بهشت زهرا ، مداح ، اکو ، پذیرایی ، چای و نسکافه، پک میوه ، پرسنل پذیرایی و مهماندار ، اجرای مراسم ترحیم عرفانی ، مداح ، نوازنده نی ، سیستم صوت بهشت زهرا میباشد.

خدمات بهشت زهرا شامل چه مواردی است

با توجه به اینکه هیچگونه زمانی برای تدارک و تهیه اقلام و افراد مورد نیاز جهت اجرا وجود ندارد و اگر  بدون برنامه ریزی و مدیریت صحیح صورت پذیرد باعث آشفتگی خاطر بیشتر فرد یا افراد  عزیز ازدست شده می گردد. لذا اعمال مربوط به سر مزار و خدمات بهشت زهرا باید قبل از حضور مدعوین همگی آماده اجرا باشند , تا صاحب مراسم احساس هیچگونه دل نگرانی نداشته باشد.

اجرای مراسم یادبود و دعوت و پذیرایی از میهمانان در بهشت زهرا (س) شامل دو بخش میشود:

1-تهیه لوازم مورد نیاز جهت انجام مراسم و پذیرایی از میهمانان

2- اجرای مراسم ترحیم

تهیه لوازم مورد نیاز جهت انجام مراسم و پذیرایی از میهمانان

تهیه و کرایه میز و صندلی و سایبان برای محل اسکان میهمانان و پذیرایی از آنان جزء اولین و ضروری ترین برنامه های خانوادهای داغدار و خدمات بهشت زهرا میباشد.

ایران ترحیم با کادری مجرب آماده تهیه لوازم مورد نیاز مانند :

  • میز صندلی سایبان
  • اکو و مداح
  • پذیرایی چای و نسکافه
  • آب میوه و آب معدنی
  • پک میوه
  • گل آرایی مزار
  • مراسم ترحیم عرفانی ( خواننده و نوازنده نی)
  • لوازم سرمایشی و گرمایشی

اجاره میز و صندلی و سایبان در بهشت زهرا (س)

شاید به جرات بتوان گفت که تهیه و اجاره میز ، صندلی و سایبان از سخت ترین و مهمترین لوازمی هستند که معمولا اشخاص با آن مشکل خواهند داشت. چرا که برگزاری این مراسمات مانند مراسم ترحیم کنار مزار یا مراسمات یادبودی مانند چهلم از زمان زیادی برای اجرا برخوردار هستند و حتما بایستی از صندلی و میز جهت پذیرایی از مهمانان، بستگان و دوستان استفاده کرد. 
همچنین معمولا در این مراسمات مهمانان زیادی جهت وداع و گرامیداشت با شخص مرحوم یا مرحومه حضور دارند و تهیه تعداد زیاد میز و صندلی و همچنین تدارک و حمل و نقل آن کار دشواری خواهد بود. شما میتوانید کلیه موارد فوق را به ایران ترحیم بسپارید و یا از فروشگاه آنلاین سفارش خود را ثبت کنید .

پذیرایی مراسم ترحیم در بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا
سایبان صندلی بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا
کرایه سایبان صندلی بهشت زهرا
کرایه صندلی سایبان بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا

خدمات پذیرایی ایران ترحیم

خدمات پذیرایی شامل موارد مختلفی از اقلام پذیرایی میباشد که جهت پذیرایی از میهمانانی که برای عرض تسلیت و ابراز همدردی بر سر مزار حاضر شده اند . همیشه باید به بهترین شکل ممکن این پذیرایی انجام گیرد .

پک میوه

بسته پذیرایی میوه شامل : میوه ، آب میوه برند ، کیک ، حلوا و خرما ، بسته کارد دستمال نمک میباشد . این پک ها از بهترین میوه های تازه و شسته شده آماده میگردد و در بسته بندی جدید و دوست دار محیط زیست ( پک مقوایی ) آماده و ارسال میگردد.

چینش و تعداد میوه ها در بسته های پذیرایی بنا به درخوسات سفارش دهنده قابل تغییر است . میوه های فصل بهار و تابستان شامل : موز ، خیار ، زردآلو ، هلو ، سیب میباشد . فصل پاییز و زمستان : موز ، خیار ، سیب ، پرتغال میباشد.

در این پک ها میتوان علاوه بر میوه از پک های تک نفره حلوا و خرما نیز استفاده نمود . که این پک ها شامل یک عدد خرما و دو عدد حلوا درجه یک بوتیکی و سنتی میباشد .

پک میوه ترحیم
بسته پذیرایی و پک میوه مراسم ترحیم

حلوا و خرما

در مراسم ترحیم از حلوا و خرما از دیرباز استفاده میشده است . سینی های حلوا و خرما ، پک های تک نفره از بهترین مواد اولیه تهیه میشود و در ظروف بسیار شیک که مناسب پذیرایی مراسم ترحیم و یادبود میباشد ، استفاده میشود .

از انواع حلوا را میتوان موارد فوق را نام برد . حلوا زعفرانی ، حلوا زنجبیلی ، حلوا بوتیکی ، حلوا پسته ، حلوا گردویی ، حلوا شکلاتی ، گل سرخی که با کیفیت های درجه یک آماده و جهت پذیرایی از میهمانان استفاده میشود .

آب میوه و آب معدنی

چای و نسکافه

تهیه و سرو چای و قهوه و آب جوش

خدمات بهشت زهرا
پذیرایی مراسم ترحیم بهشت زهرا

استفاده از بهترین ظروف یکبار مصرف

انواع میوه های تازه و شسته شده و کاملا بهداشتی بصورت عمده و پکهای تک نفره با کیفیت عالی و همچنین انواع نوشیدنیهای سرد و گرم , یکی دیگر از خدمات و سرویس هایی میباشد که ایران ترحیم جهت انجام بهترین مجالس ارائه می دهد.

خدمات بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا
خدمات بهشت زهرا
خدمات ترحیم در بهشت زهرا
پک میوه ترحیم هجران
پک میوه ترحیم
پک میوه ترحیم
پک پذیرایی مراسم ترحیم

شما میتوانید با مراجعه به صفحه پک های پذیرایی ایران ترحیم از نمونه پک های پذیرایی دیدن کنید


اجرای مراسم ترحیم عرفانی آوای هجران

اجرای مراسم ترحیم عرفانی آوای هجران به همراه سازهای عرفانی نی و دف ، تار توسط برترین نوازندگان و خوانندگان کشورانجام میگیرد . سابقه طولانی اجرای مراسم ترحیم به همراه تخصص و تعهد تضمین کیفیت مراسم شما میباشد . اجرای مراسم ترحیم و یادبود ، سالگرد ، چهلم ، سوم ، شام غریبان در منازل ، سالنهای اجتماعات ، تالارهای پذیرایی ، هتل ها در تهران و شهرستان انجام میگیرد.

مدیریت گروه : آقای تقوی 09126170354 – 09396170354ترحیم عرفانی


اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا

برای اجرای مراسم ختم و یادبود معمولا از مداح یا گروه موسیقی ترحیم استفاده میشود . اجرای مراسم به دو صورت مداحی ( مذهبی ) و مراسم ترحیم عرفانی ( خواننده به همراه نوازنده نی ) میباشد .

مداح مراسم ترحیم

در این نوع اجرا ، مداح در فضایی از مراسم مذهبی پس از قرائت قرآن به اجرای مراسم در وصف عزیز درگذشته مینماید و در آخر روضه ای در مدح اهل بیت خوانده میشود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مداحی مراسم ترحیم بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

مراسم ترحیم عرفانی

در این نوع اجرای مراسم ، خواننده به همراه نوازنده ساز نی مراسم خود را اجرا میکند . این نوع مراسم که در سالیان اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است در فضایی از موسیقی سنتی و عرفانی برگزار میگردد .

خواندن اشعار حافظ ، مولانا ، پروین اعتصامی و … ، اجرای تصنیف های مناسب مجالس ختم از مهم ترین موارد این اجرا میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک کنید

با توجه به اینکه پس از مرگ عزیران بازماندگان با انبوهی از مشکلات عاطفی و حقوقی مواجه میشوند.ایران ترحیم میتواند خدمات فوق را با پرسنل مجرب برای عزیزان از رزرو میز و صندلی تا دعوت از مداحان به همراه نی نوازی با ارائه نمونه کار این مداحان و نی نوازی به شما ارائه دهد .جهت اطلاعات بیشتر با همراه 09126170354 تماس حاصل بفرمایید و یا به صفحه خدمات تـــرحیم مراجعه نمایید.

نحوه ثبت سفارش

برای ثبت سفارش و دریافت خدمات فوق به صوزت کلی و یا تکی میتوانید به فروگشاه ایران ترحیم مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان ، موارد مورد نظر را خود را سفارش دهید .

جهت رزرو و مشاوره با تلفنهای زیر تماس بگیرید:

02191016474 –  09126170354   –   09396170354 

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. سلام.
    جهت برگزاری مراسم سالگرد و استفاده از خدمات شما چه وقت باید جهت هماهنگی تماس بگیریم؟تشکر

    1. سلام.برای رزرو خدمات خود هر چه زورتر اقدام نمایید هماهنگی ها راحت تر خواهد بود.

  2. سلام.از برگزاری مراسم و خدمات شما در بهشت زهرا قطعه 15 بسیار سپاسگزارم.بسیار عالی.انشالله جبران کنم. ایمان زادمهر

  3. سلام.مراسم سالگردی در بهشت زهرا(س) داریم.امکان استفاده از مداح،اکو و نوازنده نی به غیر از عوامل بهشت زهرا(س) را داریم و شما این خدمات را ارائه میدهید؟

    1. سلام.بله تمام خدمات مورد نظر شما جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم شما از طرف ایران ترحیم ارائه میشود.

  4. سلام.آیا شما خدمات در تالار و منزل جهت مراسم یادبود ارائه میدهید؟مراسمی در تالار و منزل داریم.آیا خدمات خود را در منزل و تالار ارائه میدهید؟هم از گروه نی و دف و خواننده،سیستم صوتی ،پذیرایی و تصویربرداری و ….با سپاس

    1. سلام.بله.امکان ارائه خدمات در تالارهای پذیرایی،رستوران ها ، منازل وجود دارد.تمامی خدمات مورد نظر شما صورت میگیرد.جهت اطلاعات بیشتر با همراه 09126170354 تماس بگیرید.

  5. سلام.تشکر از جناب تقوی عزیز بابت برگزاری عالی مراسم مرحوم سلطانی هم در سر مزار و هم اجرای مراسم تصنیف خوانی و نی و دف در تالار.واقعا از طرف خودم و خانواده و همکاران شرکت آوند از شما و همکارانتان سپاس گذارم.سلطانی

    1. سلام.بستگی به درخواست شما دارد.بهتر است حداقل یک هفته زودتر اطلاع دهید.البته برنامه ریزی برای 24 ساعت قبل از مراسم نیز امکان پذیر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا