اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
مداح و گروه هنرینی و دفویژه

اجرای مراسم ترحیم با دف و نی

ترحیم عرفانی موسیقی سنتی آوای هجران

اجرای مراسم ترحیم با نی و دف

برگزاری مراسم یادبود و اجرای مراسم ترحیم با نی و دف توسط مداح و گروه های موسیقی و هنری ترحیم (نی ، دف و …)  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مهمترین بخش از مراسم ختم و یادبود میباشد .

اجرای مراسم ترحیم به همراه نی و دف
آوای هجران

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران :

تیم مدیریت ایران ترحیم با بیش از 20 سال تجربه در زمینه برگزاری و تشریفات مراسم ترحیم ، اجرای مراسم ترحیم با نی و دف و مراسم های مذهبی با گردآوری بهترینها و با  تجربه ترین های خوانندگان ونوازندگان گام بلندی در این زمینه برداشته است.

گروه موسیقی عرفانی آوای هجران با سابقه ای طولانی اجرای مراسم ترحیم با نی و دف ، مذهبی ، موسیقی سنتی با بهره گیری از پیشکوستان و اساتید حوزه هنر و موسیقی و همینطور استادان مداحی و خوانندگان سنتی کشور آماده میباشد.گروه موسیقی هجران با نوازندگان و خوانندگان مطرح صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گردآوری شده است تا پاسخگوی نیاز مراسم شما با سلیقه های متفاوت باشد.

گروه هجران با توجه به سابقه طولانی اجرا در تهران و شهرستان و همینطور اجرای مراسم ترحیم هنرمندان و نام آوران میتواند تضمین اجرای مراسم باکیفیت باشد .

چگونگی اجرای مراسم ترحیم  :

اجرای مراسم ترحیم
اجرای مراسم ترحیم

اجرای مراسم ترحیم با نی و دف و دیگر سازها (تار،سنتور،عود و …) و خوانندگی اساتید محترم بنا به سلیقه شما اجرا میگردد.در برنامه شما هر کدام از سازها را میتوان به صورت تکی با خواننده و یا به صورت تلفیقی از سازهای مختلف اجرا نمود.

همچنین شما میتوانید با مراجعه به صفحه چگونه گروه موسیقی عرفانی برای مراسم ترحیم انتخاب کنیم ، از مطالب آن استفاده و نسبت به انتخاب گروه موسیقی اقدام کنید .

مدت زمان اجرا :

مدت زمان اجرای مراسم  45 دقیقه الی یکساعت میباشد . بنا به خواست میزبان این زمان متغیر میباشد ولی بهترین مدت زمان اجرا در همین دقایق میباشد .

سیستم صوت (اکو) :

برای کیفیت اجرای مراسم ، داشتن سیستم صوت مناسب از مهمترین موارد اجرا میباشد . تشریفات هجران و ایران ترحیم با دارا بودن امکانات صوتی حرفه ای ، کلیه مراسم های یادبود را با بهترین سیستم صوت اجرا میکنند.

نصب سیستم صوت در مراسم ترحیم شامل : پاورمیکسر ، باند (بلندگو) ، میکروفن و لوازم جانبی میباشد . در صورت نصب سیستم صوت در بهشت زهرا یا سرمزار ، برق سیستم نیز باید تامین شود که توسط مجموعه ایران ترحیم و هجران با نصب موتور برق انجام میشود.

زمان رزرو :

برای رزرو و مشاوره در اولین فرصت با پشتیبانی تماس بگیرید . برای مراسم خاکسپاری در بهشت زهرا به علت محدودیت زمانی باید فورا هماهنگی های لازم صورت بگیرد و برای دیگر مراسم های یادبود : شام غریبان ، سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد نیز پس از تماس با ما میتوانید اقدام به رزرو گروه  آوای هجران نمایید.

 در قسمت پایین میتوانید نمونه ای از تک نوازی نی و دف و مداحی اجرا شده در مراسم های مختلف را  دانلود و سپس بشنوید:

کلیپ اجرای مراسم ترحیم و یادبود آوای هجران :

برای برگزاری و اجرای مراسم ترحیم و یادبود و انتخاب بین گروه های موسیقی باید نمونه اجرا را به همراه سازهای نی و دف ، تار مشاهده کنید و سپس تصمیم گیری کنید . در قسمتی از اجرا نوازنده نی اقدام به نواختن ساز نی به صورت تک نوازی نیز مینماید.در این قسمت میتوانید نمونه اجرا را مشاهده کنید .

نمونه تک نوازی نی ترحیم و غمگین و دونوازی نی و دف :

تکنوازی نی ترحیم
تکنوازی نی غمگین
نی برای مراسم ترحیم
آهنگ غمگین نی
تک نوازی نی غمگین
تک نوازی نی مراسم ترحیم
تکنوازی نی ترحیم
تکنوازی نی مراسم ترحیم

نمونه اجرای مراسم ختم با نی و دف به همراه خواننده :

در فایل های زیر نمونه اجرای مراسم ترحیم با نی و دف ، برای شما عزیزان قرار داده شده است و میتوانید پس از دانلود آن را گوش داده و جهت مشاوره با ما تماس بگیرید .

""</a
مداحی با نی مراسم ترحیم
اجرای مداحی مراسم ترحیم

نمونه ای تصویری از اجرای گروه موسیقی هجران :

 تصاویر اجرای مراسم ترحیم :

جهت هماهنگی و رزرو و همینطور مشاوره با ما تماس بگیرید

تلفن : مدیر گروه : تقوی 09126170354 – 09396170354

وب سایت : گروه موسیقی ترحیم آوای هجران https://avayehejran.ir

نوشته های مشابه

‫40 دیدگاه ها

  1. سلام.
    با تشکر از وب سایت خوبتون و مشاوره عالی که به اینجانب عنایت داشتین.انشالله جبران کنم.تشکر

  2. سلام.مراسمی در یکی از تالارهای غرب تهران داریم.جهت رزرو گروه نی و دف به همراه اکوی مجزا از تالار امکان رزرو را داریم.؟با تشکر

    1. سلام.
      با توجه به اینکه تمامی تالارهای تهران دارای سیستم صوتی هستند ولی سیستم های صوتی تالارهای بیشتر برای موزیک قابلیت اجرا را دارند و برای اجرای گرو ه های هنری و مداحی بهتر است به صورت مجزا سیستم صوتی تهیه شود تا مراسم شما به بهترین نحو اجرا شود و نوازندگان و خواننده بتوانند مراسم را بهتر و مورد پسندتر اجرا نمایند.
      با توجه به توضیحات شما میتوانید با همراه 09126170354 آقای تقوی تماس حاصل بفرمایید و جهت رزرو اقدام فرمایید.تشکر

        1. سلام . برای اطلاع از هزینه ها و دریافت نمونه اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا با همراه 09126170354 آقای تقوی تماس بگیرید.سپاس

  3. سلام.از اجرای بسیار خوبتون در مراسم تالار نایب ممنونم.بسیار عالی .در مراسم سالگرد انشالله مزاحمتون خواهیم شد.

  4. با سلام. از برنامه گذاری خوبتون و همینطور اجرای بسیار دلشنین گروه نی و دف سپاسگذارم.صدای ضبط شده مراسم را میخواستم.صدابردار محترم متاسفانه در دسترس نمیباشد.امکان پیگیری هست که صدای مراسم مرحوم صفدری واقع در خیابان ظفر به دست ما برسد.سپاسگزارم.

    1. سلام.با توجه به پیگیری اینجانب صدای مراسم چهلم مرحوم صفدری در قالب یک سی دی صوتی آماده میباشد و تا 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته میشود و سی دی درب منزل تحویل شما میگردد.با تشکر

  5. با سلام خدمت استاد بزرگوار ایا امکان دارد بنده حقیر به عنوان مداح با شما همکاری داشته باشم و از تجربیات شما بهره مند شوم

  6. از زحمات جنابعالي در مراسم مرحومه مادرم خانم اميني در هتل هماي تهران بسيار ممنونم.اجراي مراسم عالي بود.انشالله جبران كنم.تشكر فراوان.

  7. سلام.از اجراي مراسم هنري شما بسيار ممنونم.سرافراز فرمودين.اسدي.تالار نايب

  8. سلام.لازم ديدم با توجه به اجراي مراسم بسيبار زيبای شمادر تالار هتل سيمرغ از جنابعالي و مجموعه شما كمال تشکر را داشته باشم و نظر خود را ثبت نمایم.انشاالله موفق باشيد.
    فرحناز محبی

  9. با سلام.جناب تقوی از زحمات شما و اجرای مراسم بسیار عالی و هنرمندانه شما جنابعالی و همکارانتان در تالار فرهنگیان خیابان افریقا بسیار سپاسگزارم.یادگاری خوبی برای ما بود.

  10. سلام و ادب.با توجه به گروه های مختلفی که در این کار وجود دارد و بنده 3 برنامه با دگرو های دیگر قرارداد بستم و اجرا کردند گروه شما جناب تقوی با توجه به اینکه تحصیلات اکادمی این زمینه را دارند بسیار عالی اجرا کردند .کاش زودتر با شما و گروهتون اشنا میشدیم.تشکر ویژه دارم از اجرای عالیتون در مراسم مادرم.مهران شفیعی.تالار نوید.

    1. سلام.انجام وظیفه بود .اگر مراسم به خوبی اجرا شد حتمن مرحومه مادر شما انسان بزرگواری بوده اند که به نحو احسنت انجام شده است.تشکر

  11. سلام.
    جناب تقوی بابت اجرای بسیار هنرمندانه و زیبای گروه شما در مراسم هفتم مادرم در آجودانیه بسیار ممنونم.

  12. سلام خدمت جناب تقوی و نوازندگان محترم گروه آوای هجران.از اجرای زیبای گروه شما در مراسم هفتم پدرم در تالار نوید بسیار سپاسگزارم.جای داشت در اینجا از شما و اعضای گروه محترمتون تشکر نمایم.
    ارادتمند شما محمدیان

  13. با عرض سلام خدمت آقای تقوی.بسیار سپاسگذارم از اجرای مراسم ترحیم پدرم در مجتمع تشریفاتی کردستان.از جنابعالی . گروه شما بسیار ممنونم.شهسواری

  14. سلام و عرض ادب خدمت جناب تقوی.از اجرای بینظیر گروه اوای هجران لذت بردیم.از زحمات شما سپاسگذاریم.

  15. سلام .بسیار سپاسگزارم از جناب مهندس تقوی عزیز بابت مدیریت و اجرای عالی مراسم یادبود مهندس ایروانی در هتل اسپیناس پالاس به همراه گروه آوای هجران.تشکر فراوان.ایروانی

  16. سلام و درود . ممنون از حسن توجه و اجرای عالی گروهتون در مراسم یادبود برادر عزیزم مظفریان در تالار آمیتیس. سپاسگذار از آقای تقوی و گروهتون .

    1. سلام و عرض ادب . بله و اجرا در شهرستان مستلزم هماهنگی بیشتر میباشد.همانطور که در شهرهای مختلف اجرای مراسم ترحیم داشته ایم . در خدمتتون هستم

  17. سلام و خسته نباشید . اجرای مراسم ترحیم عرفانی گروهتون در مراسم ترحیم پدرم در تالار نوید بی نظیر بود . سپاسگزارم

  18. سلام و عرض ادب خدمت جناب تقوی . از اجرای مراسم بسیار عالی گروه آوای هجران در مراسم هفتم مادر عزیزم بسیار سپاسگزارم . ممنون از شما و گروه عالی شما .
    کاووسی

  19. درود . اجرای عالی شما در ساری باعث سرافرازی ما گردید . از زحمات شما جناب تقوی و گروه آوای هجران کمال تشکر را دارم . جواهریان . ساری

  20. درود . اجرای عالی شما در ساری باعث سرافرازی ما گردید . از زحمات شما جناب تقوی و گروه آوای هجران کمال تشکر را دارم . جواهریان . ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا