اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
مراحل اجرایی تدفینمشاوره

مراحل تدفين در بهشت زهرا

براي انجام امور كفن و دفن يك متوفي در شهر تهران بايد موارد ذيل انجام پذيرد:

ابتدا جهت دريافت گواهي فوت به پزشك يا بيمارستان مربوطه و يا پزشكي قانوني در صورت علت غير طبيعي فوت مراجعه مي‌نماييد.

  1.   پس از دريافت گواهي فوت جهت حمل متوفي با پايانه مركزي آمبولانس هاي سازمان بهشت زهرا(س) واقع در خيابان ميرزاي شيرازي و به شماره تلفن 88901226 الی 9 تماس گرفته تا آمبولانس به محل اعزام شود. قابل توجه است در صورتيكه متوفي در بيمارستان فوت نموده و يا در پزشكي قانوني باشد با هماهنگي هاي انجام شده  اين تماس توسط مسئول پذيرش بيمارستان يا پزشكي قانوني انجام مي‌پذيرد.
  2.  پس از انجام مراحل حمل متوفي و تحويل آن به سردخانه بهشت زهرا(س)  بستگان جهت انجام مراحل اداري به واحد پذيرش مراجعه نموده و با تعيين قبور و خدمات و محاسبه پرداخت صورتحساب، مجوزهاي مربوط به شستشو و تدفين صادر مي‌گردد.
  1.  پس از اتمام مراحل شرعي و عرفي تغسيل ، تكفين و انجام نماز ميت، متوفي با آمبولانسهاي داخلي  بهشت زهرا(س) كه در محل حاضر هستند به قطعات مورد نظر جهت دفن منتقل مي گردند.
  1. خدمات اكو ومداح در محل قطعات مورد نظر مستقر بوده و با همكاري مسئولين قطعه مورد نظر، متوفي دفن گرديده و پس از انجام مراحل هم سطح سازي قطعه و ايجاد فضاي سبز و انجام خدمات لازم،  سنگ قبور درگذشتگان نصب مي‌گردد.
  1. در صورتيكه صاحبين متوفي بخواهند درگذشتگان خودرا جهت دفن به شهرستان اعزام كنند آمبولانس هاي  بخش خصوصي مستقر در سازمان امر فوق را انجام مي دهند.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا