اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
گروه های هنریمداح و گروه هنری

تکنوازی نی مراسم ترحیم

دانلود تکنوازی نی مراسم ختم و ترحیم

تکنوازی نی مراسم ترحیم

دانلود تک نوازی نی برای مراسم ترحیم و یادبود

ساز نی یکی از سازهایی است که صدای آن بسیار غم انگیز میباشد و تکنوازی آن در مراسم های ختم از دیرباز مورد استفاده قرار میگرفته است.این ساز یک ساز کششی میباشد که معمولا به صورت تکنوازی اجرا میگردد و تبحر نوازنده میتواند آن را در کنار سازهای دیگر به اجرا بگذارد . مراسم ختم معمولا به شکل تکنوازی نی، مداحی با نی ، مداحی با نی و دف ، گروه موسیقی ترحیم به همراه نی و دف اجرا میگردد  و شما میتوانید از دانلود نی مراسم ختم استفاده کنید.

دعوت از نوازنده نی :

شما میتوانید برای مراسم خود از این فایل ها استفاده کنید و اگر مایل بودید نیز میتوانید اجرای زنده این ساز را برای مراسم ترحیم به صورت تکنوازی و یا به صورت گروه موسیقی ترحیم را داشته باشید . با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان شرکت بهره مند شوید.

دانلود نی برای مراسم ترحیم :

ایران ترحیم با گردآوری نمونه تک نوازی نی مراسم ترحیم به صورت فایل mp3 از بهترین نوازندگان تاریخ موسیقی کشور و همینطور اجراهای زنده مراسم ختم که توسط گروه موسیقی ترحیم هجران اجرا شده است ، تلاش میکند که نیاز مراسم خود را برطرف کنید .

تک نوازی نی
تک نوازی نی
تک نوازی نی
تک نوازی نی

نی ترحیم

تک نوازی نی
تک نوازی نی

مداحی با نیمداحی با نی


اجرای مراسم ترحیم عرفانی آوای هجران

اجرای مراسم ترحیم عرفانی آوای هجران به همراه سازهای عرفانی نی و دف ، تار توسط برترین نوازندگان و خوانندگان کشورانجام میگیرد . سابقه طولانی اجرای مراسم ترحیم به همراه تخصص و تعهد تضمین کیفیت مراسم شما میباشد . اجرای مراسم ترحیم و یادبود ، سالگرد ، چهلم ، سوم ، شام غریبان در منازل ، سالنهای اجتماعات ، تالارهای پذیرایی ، هتل ها در تهران و شهرستان انجام میگیرد.

مدیریت گروه : آقای تقوی 09126170354 – 09396170354ترحیم عرفانی


جهت دانلود و نمونه اجراهای مراسم ختم به صفحه زیر مراجعه کنید :

اجرای مراسم ترحیم با همراهی نی و دف

 

جهت رزرو اجرای مراسم ترحیم  با ما تماس بگیرید :

09396170354 – 09126170354

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا