اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
تهیه میوه و حلوا

پک میوه و پذیرایی ترحیم

پک میوه و پذیرایی ترحیم

موسسه خدمات مجالس ایران ترحیم با سابقه ای طولانی در برگزاری مراسم ترحیم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ترحیم اقدام به ارائه پک های پذیرایی با بالاترین کیفیت نموده است.

پک میوه ترحیم پک میوه ترحیم پک میوه ترحیمپک میوه ترحیم

با تهیه پک های پذیرایی ایران ترحیم میتوانیدبا آرامش کامل به دیگر موارد اجرای مراسم خود بپردازید.


ایران ترحیم مرجع خدمات مجالس ترحیم

همیشه پیش از آنکه فکر کنیم اتفاق می افتد و بازماندگان با انبوهی از مشکلات عاطفی ، مالی ، حقوقی مواجه میشوند و پیدا کردن خدمات مورد نیاز مشکل میشود . ایران ترحیم با گردآوری مطالب مورد نیاز خدمات ترحیم اعم از : خدمات بهشت زهرا ، خدمات ترحیم ، اجرای مراسم ترحیم ، ترحیم عرفانی ، مداحی مراسم ترحیم ، مداحی با نی و دف ،تالار پذیرایی ، پک میوه ، رزرو مسجد ، خدمات پذیرایی مساجد و … سعی در یاری رساندن به شما را دارد.خدمات ترحیم


پک پذیرایی ترحیم :

آرامش و تمرکز بیشتر برگزارکنندگان مجالس و جلوگیری از گذراندن پروسه خرید و جمع اوری حداقل هفت کالای مختلف.

جلوگیری از وقت گرانبهای شما در ترافیک و هزینه های حمل و نقل و جلوگیری از گردآوری نیروی انسان در مکان مناسب برای بسته بندی در اشکال غیراصولی و ریخت و پاش های نامتعارف.

گروه با داشتن امکانات کامل دستگاه شیرینگ،سالن وسیع،نیروی کار مجرب،تجهیزات بسته بندی و سابقه طولانی در تهیه میوه و پک های پذیرایی و تهیه میوه روز درجه یک و سورت شده با قیمت مناسب ، آمادگی تهیه و تحویل پک های پذیرایی میان وعده را در بهترین شکل و در سریعترین زمان دارا می باشد.

در این راستا اساس کاری ما جلب رضایت مشتری بوده و خواهد بودو شما جهت برقراری ارتباط با ما و انجام خرید آسان و مقرون به صرفه می توانید فقط با یک تماس کالای مورد نظرتان را تنظیم و به موقع و با بهترین کیفیت دریافت نمائید.

تازه بودن میوه و کیفیت بالای میوه ها و اقلام خوراکی استفاره شده در پک میوه ترحیم و پذیرایی ایران ترحیم وجه تمایز این شرکت با دیگر رقبا میباشد.

پک پذیرایی ترحیم و پک میوه ترحیم ترکیبی از بهترین میوه های فصل و دیگر اقلام خوراکی اعم از حلوت و خرما ، کیک ، آب میوه و … میباشد که در انواع بسته بندی تحویل میگردد.

جهت مشاوره و تهیه اقلام فوق با همراه :

تقوی         ۰۹۱۲۶۱۷۰۳۵۴-۰۹۳۹۶۱۷۰۳۵۴ تماس حاصل بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا