اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
درگذشت

محمدعلی اینانلو درگذشت ( جزییات مراسم تشییع و ترحیم )

به گزارش ایران ترحیم ـ محمد علی اینانلو دارای سابقه 40 سال طبیعت گردی در ایران است و آموخته های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورده است، همچنین از مبتکران کلاس های آموزش اکوتوریسم در ایران است.

وی دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات بوده و در زمینه کار در رسانه های مکتوب و تصویری ایران سوابق متعددی دارد.

اینانلو، در شهریور 94 بر اثر یک ضایعه مغزی در بیمارستان آتیه بستری و مدتی تحت درمان بود، با بهبود حالش توانسته بود برنامه های تلویزیونی هم اجرا کند اما چند ماه بعد یعنی صبح روز 12 دی ماه 94 در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این طبیعت گرد دوشنبه 14 دی ماه از مقابل مسجد بلال صدا و سیما انجام می شود.

مدیر و صاحب امتیاز موسسه آموزش و تحقیقات طبیعت ( آموزش تخصصی اکوتوریسم)، مدیر عامل و صاحب امتیاز دفتر خدمات مسافرتی طبیعت ایران، مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی’ ایران جهانی در یک مرز’ از شبکه جهانی جام جم، مجری و کارگردان بخش ایران شناسی برنامه تلویزیونی ‘ روز از نو’ شبکه 2 سیما، کارگردان و تهیه کننده برنامه تلویزیونی گردش، شبکه 4 سیما، مجری و کارگردان بخش ایران شناسی برنامه صبحی دیگر شبکه آموزش سیما و مدرس اکوتوریسم برخی از مسئولیت های مرحوم اینانلو بوده است.

اینانلو در مدت 40 سال فعالیت در زمینه محیط زیست مستندهای زیادی ساخته است که مستند علمی بینش، جهانگردی به جای نفت، توازن ، طبیعت و طبیعت گردی و ایران جهانی در یک مرز برخی از این مستندها است.

اینانلو علاوه بر طبیعت گردی و ساخت مستند سابقه مطبوعاتی نیز دارد که از جمله آنها کار در مجلات و روزنامه های نزدیک به نیم قرن، سردبیر مجله ایران شناسی گردش، سردبیر مجله ایران شناسی SILK ROUD به زبان انگلیسی، سردبیر مجله شکار و طبیعت ، سردبیر مجله جهانگردان و سردبیر و صاحب امتیاز مجله طبیعت بوده است.

همچنین سوابق رادیویی و تلویزیونی زیادی دارد از جمله آنها مجری برنامه صبح به خیر ایران، گردش و ورزش، ورزش از نگاه دو و تابستان 69 بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا