اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
مساجدمساجد و سالن اجتماعات

اطلاعات مساجد شاخص تهران

خدمات ترحیم در مساجد

معرفی مساجد شاخص تهران جهت برگزاری مجلس ترحیم و رزرو مسجد

 

لیست مساجد تهران بر روی نقشه


بعد از مراسم خاکسپاری یکی از برنامه های مهم که بازماندگان متوفی برای شخص متوفی انجام میدهند مجلس ترحیم است از قدیم الایام رسم بر این بوده است که در جایی مذهبی این امر صورت پذیرد وبهترین مکان مسجد می باشد. آنچه در بین مردم ما مرسوم است برپایی مراسم سوم وهفتم که فلسفه این دوروز جاب خود را دارد در مساجد برای اموات است این مجالس جهت یاد بود وتسلای دل بازماندگان برپامیشود.
یکی از نکات مهمی که درمورد مسجد حائز اهمیت است انتخاب مسجد نسبت به ظرفیت آن است درمواردی که اشخاص جزء بزرگان و تجاروسرشناسان هستند افراد بسیاری برای مجلس ختم آنها می آیند که براین اساس حتی مساجد جامع شهر را برای اینکار در نظر می گیرند زیرا ظرفیت زیادی میپذیرد و از لحاظ تردد به مشگل برخورد نمیکنند.
امروزه در تهران و شهرهای بزرگ کشور مساجدی را میبینیم که دارای سالن مبله می باشند که پذیرای افراد جهت برپایی مراسم ختم است ومورد استقبال مردم قرارگرفته است
اما نکته حائز اهمیت قیمت این سالن ها است که نسبت به موقعیت آن مسجد می باشد که حتی بعضی از آنها به بالای دومیلیون هم میرسد .البته مبالغ دریافتی هر مسجد بستگی به امکانات مسجد دارد، نوع سیستم صوتی استفاده شده و تزیینات مسجد دارد.مساجد فوق دارای واعظ و قاری میباشند که افرادی مجرب و اهل فن هستند.
نکاتی که درباره امکانات مساجد باید در نظر گرفت بیشتر درمورد موقعیت مکانی وامکانات آن است ازجمله موقعیت مکانی مسجد امکانات مسجد سالن اجتماعات و تعداد صندلیهای مسجد و دارای نوع صندلی میباشد دسترسی به سالن با پله یا آسانسور داشتن آن بسیار مورد توجه است یا حتی بعضی از مساجد دارای پله برقی میباشند که این موارد بسیار مهم است
از دیگرامکانات مساجد ارائه خدمات دیگری است اعم از تاج گل مصنوعی و تاج گل طبیعی  و اقلام پذیرایی اعم از حلوا و خرما های آماده و آبمیوه و  می باشد که به انتخاب صاحبان عزاست.
مساجد به غیر از سالنهای ترحیم دارای شبستانهایی میباشند که درقدیم آنجا و بصورت سنتی مجلس ختم برگزار میگردیده که افراد برروی زمین نشسته و فاقد صندلی می باشد ومبلغ دریافتی این مکان کمتر از سالن میباشد.
مساجد جامع به غیر از سالن اجتماعات دارای سالنهای پذیرایی جهت سهولت کار صاحبان عزا درنظر گرفته اند که دارای آشپزخانه هم میباشد و همچنین خدمات دیگری اعم از نیروی خدمات جهت پذیرایی از مهمانان مهیا کرده اند که قیمتهای خدمات سالن پذیرایی بستگی به سلیقه آنها دارد.
معمولا به دلایل اینکه نظم داخل مجلس بهم نخورد و حرمت رعایت گردد در بیشتر مساجد پذیرایی در مقابل درب خروجی مسجد انجام میگیرد
اما نکته ای مهم درباره مساجد باید گفت ترتیب برنامه مسجد میباشد کلیه مساجد زمان برپایی مراسم را یک ساعت ونیم در نظر میگیرند که شروع مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری انجام میگیرد که بعد از آن با اشعاری در مزمت دنیا از شعرایی همچون پروین اعتصامی میسراید و بعد در مقام پدر و مادر اشعاری را میخوانندو درآخرهم باذکرمصیبتی براهل بیت و مخصوصا آقا سید الشهدا به پایان میرسانند ودر این زمانی که عده ای قصد خروج از مسجد را دارند با عرض تشکر از آنها و همچنین تسلیت حضار به صاحبان مجلس در آخر با تلاوت آیاتی از سوره الرحمن ورحانی آماده سخنرانی میگردنند و بیشتر مطالبشان در مورد نصایح وبیان احادیث میپردازند ودرآخر باتشکراز حضار و مداحی وروضه خوانی و دعا ختم مجلس را اعلام مینماید.
همانطور که گفته شد مساجد تهران جهت رفاه حال مردم دارای سالنهای اجتماعات هستند که مبله می باشند که به مساجد شاخص دراین زمینه اشاره میکنیم.


ایران ترحیم مرجع خدمات مجالس ترحیم

همیشه پیش از آنکه فکر کنیم اتفاق می افتد و بازماندگان با انبوهی از مشکلات عاطفی ، مالی ، حقوقی مواجه میشوند و پیدا کردن خدمات مورد نیاز مشکل میشود . ایران ترحیم با گردآوری مطالب مورد نیاز خدمات ترحیم اعم از : خدمات بهشت زهرا ، خدمات ترحیم ، اجرای مراسم ترحیم ، ترحیم عرفانی ، مداحی مراسم ترحیم ، مداحی با نی و دف ،تالار پذیرایی ، پک میوه ، رزرو مسجد ، خدمات پذیرایی مساجد و … سعی در یاری رساندن به شما را دارد.خدمات ترحیم


قیمت مساجد و مراسم ختم در تهران

رزرو و قیمت مسجد جامع شهرک غرب به همراه شماره تماس مسجد

یکی از مهمترین و بزرگترین مساجد تهران میتوان مسجد جامع شهرک غرب را نام برد این مسجد در شهرک غرب میدان صنعت روبروی مجتمع تجاری میلاد نور واقع گردیده است این مسجد دارای معماری زیبا و اسلامی میباشد وبسیار باشکوه است بسیاری از چهرهای ماندگار و مفاخر ایران در این مسجد مجالس ختمشان برگزارگردیده که میتوان به آقای منصورپورحیدری و خواننده محبوب آقای حبیب محبیان اشاره کرد ازامکانات این مسجد میتوان به آنلاین بودن مجلس ترحیم اشاره کرد که بصورت مستقیم بر روی اینترنت پخش میگردد وهمچنین سیستم صوتی دالبی این مسجد نام برد و از بهترین وعاظ ومداحان برای اجرای مراسم استفاده میشود. نکته قابل ذکر برای این مسجد هزینه آن است که ۲۷۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد تلفن تماس جهت رزرو مسجد۸۸۳۶۲۴۵۷٫

رزرو و قیمت مسجد الزهرا  جهت برگزاری مراسم ختم در تهران

 

اما یکی دیگراز مساجدی که در حومه شهرک غرب میباشد مسجد الزهرا است این مسجد در خیابان خوردین خیابان هرمزان شمالی واقع گردیده است این مسجد دارای دوسالن مجزا برای آقایان و بانوان دارد که ظرفیت آن ۳۰۰ نفر میباشد وهزینه این مسجد با واعظ ومداح۱۵۰۰۰۰۰۰ریال میباشد تلفن تماس جهت رزرو مسجد۸۸۵۸۱۰۵۰ میباشد.

رزرو و قیمت مسجد الرسول سعادت آباد جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

یکی دیگر از مناطق تهران که دارای مسجد شاخص میباشد مسجد الرسول در میدان کاج سعادت آباد است این مسجد یکی از قدیمی ترین مساجد تهران است که در ضلع شمال میدان واقع گردیده است این مسجد هم دارای امکانات ازقبیل سالن مجزا برای آقایان وبانوان وآسانسور و سیستم صوتی حرفه ای میباشد قیمت این مسجد برای مجلس ترحیم ۱۵۰۰۰۰۰۰ریال میباشدتلفن تماس مسجد جهت رزرو۲۲۰۶۳۶۱۰میباشد.

رزرو و قیمت مسجد نظام مافی جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

به دیگر مساجدی که میتوان نام برد مسجد نظام مافی  واقع در غرب تهران خیابان آیت الله کاشانی نام برد این مسجد جز قدیمی ترین مساجد این محل می باشد که می توان از آن بعنوان یکی از مساجد شاخص نام برد از امکانات این مسجد دردسترس بودن آن و درموقعیت خوبش نام برد هزینه این مسجد ۶۰۰۰۰۰۰ریال که با واعظ و مداح میباشدتلفن تماس مسجد جهت رزرو۴۴۰۹۵۹۰۶میباشد.

رزرو و قیمت مسجد علی ابن ابیطالب جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

ودیگر مسجدی که غرب تهران میباشد مسجد علی ابن ابیطالب درخیابان آیت الله کاشانی واقع گردیده است این مسجد در دوسالن مجزا آقایان وبانوان میباشد که بصورت مبله می باشد نکته قابل توجه این مسجد همکف بودن آن است که باوارد شدن به حیاط مسجد دسترسی به سالنها امکان پذیر میگرددهزینه این مسجد۶۰۰۰۰۰۰ریال میباشدتلفن تماس جهت رزرومسجد۰۹۱۹۷۸۳۶۷۰۷ میباشد.

رزرو  مسجد امام جعفرصادق جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

اما مسجد دیگری که در غرب تهران واقع گردیده مسجد امام جعفرصادق در بین فلکه اول و دوم صادقیه واقع گردیده است که دارای سالن های مبله مجزا برای آقایان و بانوان میباشد که دارای ظرفیت ۱۰۰۰ نفر میباشد و هزینه مسجد ۵۵۰۰۰۰۰ریال است تلفن رزرو مسجد ۰۹۱۲۵۶۸۲۵۲۰میباشد
دیگر مسجدی که در غرب تهران میتوان نام برد مسجد امام علی در میدان پونک میباشد که دارای سالن مجزا برای آقایان وبانوان میباشد که یکی از مهمترین ویژگیهای این مسجد بزرگی آن میباشد که رفت وآمد درآن بسیار سهل وآسان است قیمت این مسجد جهت مراسم ۸۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد تلفن تماس مسجد جهت رزرو۴۴۴۰۳۹۴۵ میباشد.

رزرو مسجد امیرالمومنین مرزداران جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

دیگر مسجدی که میتوان در غرب تهران نام برد مسجد امیرالمومنین مرزداران میباشد این مسجد دوسالن مجزا برای آقایان با ظرفیت ۳۸۰ نفر وبانوان ۱۸۰ نفر میباشد و هزینه مسجد جهت مراسم ترحیم ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد تلفن تماس جهت رزرو مسجد۴۴۲۴۵۳۵۳ میباشد
یکی از مساجدی که در مرکزیت شهر تهران واقع میباشد مسجد امام جعفر صادق واقع در میدان فلسطین میباشد این مسجد در ضلع جنوبی میدان فلسطین میباشد این مسجد دارای معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد میباشد ظرفیت این مسجد جهت برگزاری مراسم ترحیم دارای سالن با ظرفیت۳۰۰ نفر وسیستم صوتی دالبی آماده برپایی مراسمات میباشد.

رزرو سالن باشکوه کوثر جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

اما یکی از بهترین سالنهایی که میتوان معرفی کرد جهت اجرای مراسم تالار زیبا و باشکوه کوثر میباشد که بسیار مجلل ساخته شده ودارای امکانات عالی اعم از پارکینگ و سیستم صوتی بسیار حرفه ای وظرفیت ۵۵۵نفر میباشد.


اجرای مراسم ترحیم عرفانی آوای هجران

اجرای مراسم ترحیم عرفانی آوای هجران به همراه سازهای عرفانی نی و دف ، تار توسط برترین نوازندگان و خوانندگان کشورانجام میگیرد . سابقه طولانی اجرای مراسم ترحیم به همراه تخصص و تعهد تضمین کیفیت مراسم شما میباشد . اجرای مراسم ترحیم و یادبود ، سالگرد ، چهلم ، سوم ، شام غریبان در منازل ، سالنهای اجتماعات ، تالارهای پذیرایی ، هتل ها در تهران و شهرستان انجام میگیرد.

مدیریت گروه : آقای تقوی 09126170354 – 09396170354ترحیم عرفانی


رزرو مسجد نور میدان فاطمی جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

یکی دیگراز مساجد مهم تهران مسجد نور میدان فاطمی میباشد این مسجد بخاطر اینکه در این خیابان واقع شده و روبروی تالار وزارت کشور میباشد از توجه خاصی برخوردار میباشد لذا این مکان بیشتر مورد توجه پرسنل و مدیران این وزارت خانه میباشد ظرفیت این مسجد دارای ۳۴۰ نفر آقایان و۲۶۰ نفر خانمها میباشند وهزینه آن ۱۲۰۰۰۰۰۰ریال میباشد ار امکانات این مسجد میتوان به سالن غذاخوری آن اشاره کرد تلفن تماس جهت رزرو مسجد ۸۸۹۶۰۲۲۲ میباشد.

مساجد خیابان کارگر شمالی

رزرو مسجد ثارالله جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

درخیابان گارگر شمالی تعدادی مسجد وجود دارد که میتوان به مسجد ثارالله در انتهای کارگر شمالی شهرک والفجر میباشد که دارای سالن مخصوص ترحیم باظرفیت آقایان۱۵۰ نفر وخانمها ۱۰۰ نفر میباشد و هزینه آن ۵۰۰۰۰۰۰ریال است تلفن تماس جهت رزرو مسجد ۸۸۰۵۳۷۲۷ میباشد.

رزرو مسجد النبی جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

مسجد دیگر این خیابان مسجد النبی است که روبروی کوی دانشگاه تهران واقع گردیده این مسجد دارای دو سالن مجزا باظرفیت آقایان ۳۰۰ نفر وخانمها۲۰۰ نفر میباشد که هزینه آن۷۰۰۰۰۰۰ ریال است تلفن تماس مسجد جهت رزرو ۸۸۰۱۲۱۹۱ میباشد

رزرو مسجد حضرت امیر جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

اما یکی دیگر از مساجد شاخص این خیابان مسجد حضرت امیر میباشد این مسجد از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست چراکه خیلی از مداحان بزرگ شبهای ماه رمضان ومحرم درآن به مدیحه ثرایی می پردازند سالنهای ترحیم این مسجد دارای ظرفیت آقایان ۱۸۰ و خانمها ۱۵۰ نفر میباشد و هزینه آن ۹۵۰۰۰۰۰ریال است تلفن تماس جهت رزرو مسجد۶۶۹۰۴۸۴۷ می باشد.


جهت کسب اطلاعات در مورد خدمات مورد نیاز برگزاری مراسم ترحیم در مسجد کلیک کنید


قیمت و رزرو مسجد الغدیر جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

مساجد شاخص تهران در منطقه شمال تهران که تقریبا به همه جای شمال تهران میتوان اشراف داشت مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد میباشد این مسجد یکی از مساجد قدیمی تهران با معماری بسیار زیبا و مجلل میباشد ظرفیت این مسجد آقایان ۴۲۰ نفر وخانمها۳۲۰ نفر میباشد و هزینه این مسجد جهت مجلس ترحیم۱۲۵۰۰۰۰۰ریال است تلفن تماس جهت رزرو مسجد۲۲۲۷۲۵۰۰ می باشد.

قیمت و رزرو مسجد امام جعفر صادق منطقه شرق  جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

کسانی که در منطقه شرق تهران یا خیابان شریعتی هستند مساجد مسجد امام جعفر صادق در خیابان شریعتی میباشد این مسجد بالاتر از پل سید خندان وخیابان خواجه عبدا… انصاری واقع گردیده است که ظرفیت آن شامل آقایان ۱۸۰ نفر وخانمها ۱۵۰ نفر میباشد وهزینه آن ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد تلفن تماس جهت رزرو ۲۲۸۶۴۲۶۸ میباشد

قیمت و رزرو مسجد حجت ابن الحسن جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

دیگر مسجد این محدوده را میتوان مسجد حجت ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی شمالی می باشد این مسجد یکی از مساجد قدیمی این منطقه میباشد این مسجد دارای سالنهای متفاوت باظرفیت آقایان ۲۳۰ نفر وخانمها۱۷۰ نفر میباشد و هزینه آن ۵۵۰۰۰۰۰ریال میباشدتلفن تماس جهت رزرو مسجد ۸۸۷۶۱۲۵۹ میباشد.

قیمت و رزرو مسجدالرضا جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

دیگر مسجدی که در این حومه است و بسیار معروف است که حتی بسیاری از بزرگان در آن مجلس ختم برگزار کرده اند مسجدالرضا واقع در خیابان خرمشهر میدان نیلوفر است سالنهای این مجلس با ظرفیت آقایان و خانمها۴۰۰ نفر می باشد که هزینه آن ۱۲۰۰۰۰۰۰ میباشد تلفن تماس جهت رزرو این مسجد ۸۸۷۶۴۳۸۰ میباشد.

قیمت و رزرو مسجد الجواد جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

مسجدالجواد در میدان هفتم تیر یکی از مساجد معروف در این منطقه میباشد که از قدمت دیرینه ای برخوردار است و دارای معماری بسیار زیبایی است این مسجد دارای دوسالن متفاوت آقایان ۲۵۰ و بانوان ۲۰۰ نفر میباشد و هزینه مسجد۶۰۰۰۰۰۰میباشد تلفن رزرو مسجد ۸۸۳۱۷۵۷۵ می باشد

قیمت و رزرو مسجد احمدیه نارمک جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

اما مهمترین مسجدی که در شرق تهران میتوان برای ساکنان آن درنظر گرفت مسجد احمدیه نارمک میباشد که این مسجد در خیابان آیت بالاتر از مترو سرسبز میباشد یکی از خصوصیات این مسجد همکف بودن آن میباشد که البته سالن بانوان در طبقه اول واقع گردیده و دارای آسانسور میباشد ظرفیت این مسجد آقایان ۳۰۰نفر و خانمها۲۰۰ نفر میباشد تلفن تماس جهت رزرو مسجد ۷۷۴۵۵۰۵۲ می باشد.

قیمت و رزرو مسجد حضرت ولیعر(عج ) جهت برگزاری مراسم ختم به همرا شماره تلفن

اما یکی از مساجدی که میتوان معرفی کرد جهت برگزاری مراسم ترحیم مسجد حضرت ولیعر(عج ) خوزستاینهای مقیم مرکز در خیابان وزرا پشت پارک ساعی واقع گردیده است این مسجد دارای امکانات از قبیل آسانسور و سالن غذاخوری میباشد هزینه مسجد جهت رزرو ۱۰۰۰۰۰۰۰ریال میباشد که دارای ظرفیت سالن آقایان وبانوان ۴۸۰ نفر میباشد تلفن تماس جهت رزرو ۸۸۷۰۹۲۲۰ میباشد.

 

جهت رزرو مساجد فوق و تهیه اقلام مورد نیاز پذیرایی و برگزاری مراسم ترحیم در مساجد : آب میوه ، پک میوه ، حلوا و خرما ، دعوت از مداحان به نام کشور ، اجرای مراسم ترحیم عرفانی و … با همراه 09126170354 آقای تقوی و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

ایران ترحیم مرجع خدمات مجالس ترحیم

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا