اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
تالار پذیرایی

تالار پذیرایی آفتاب

مجموعه پذیرایی آفتاب شامل تالار پذیرایی آفتاب ، هتل آفتاب و رستوران آفتاب در جوار حرم مطهر امام و بهشت زهرای تهران

مجموعه پذیرایی آفتاب باظرفیت ۲۰۰۰ نفر همزمان در پنج تالار مجزا و باشکوه با پارکینگ وسیع توانایی اجرای خواسته های عزیزان ارجمند را در هر سطحی داراست . مفتخریم تا با پیش بینی و برنامه ریزی و انضباطی شایسته ، رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان را در ارتباط با کیفیت و کمیت غذا جلب نماییم.

مجموعه پذیرایی آفتاب با دارا بودن پنج تالار مجزا امکان رزرو و هماهنگی برای شما را آسانتر می نماید و باعث می شود تا شما با اطمینان بیشتری برای رزرو این مجموعه اقدام نمایید.

محیط تالار پذیرایی آفتاب دارای محطوه هایی زیبا و میز و صندلی های مناسب برای میهمانان است.

مجموعه پذیرایی آفتاب همواره در تلاش بده است تا با ارائه بهترین کیفیت غذایی و خدمات مناسب میهمانداران رضایت مشتریان خود را همراه جلب نماید.

دسترسی آسان به مجموعه از طریق مسیرهای مختلف بهشت زهرا و همچنین ترافیک کمتر این مسیر ها یکی از مزایای این مجموعه پذیرایی است.

این مجموعه پذیرایی با دارا بودن محوطه وسیع پارک و فضای رفت آمد وسایل نقلیه امکانات بسیار مناسبی برای میهمانان شما تامین می نماید.

در نهایت تالار آفتاب با نزدیک بودن به مجموعه بهشت زهرا  دارا بودن امکانات مناسب و غذایی عالی، انتخابی مناسب برای برگزاری مجالس ختم و پذیرایی مجلس ترحیم خواهد بود.

 

 

 

تلفن تماس مجموعه پذیرایی تالار آفتاب

جهت آگاهی از قیمتها و منوهای مجموعه پذیرایی و تالار آفتاب و همچنین رزرو تالار آفتاب شما می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

 

۰۲۱-۵۵۲۲۷۶۶۵

۰۲۱-۵۵۲۲۷۵۴۶

۰۹۳۰۵۲۲۷۵۴۶

مدیریت تالار آفتاب

 

آدرس مجموعه پذیرایی تالار آفتاب

ضلع شمالی حرم مطهر امام و در مجاورت بهشت زهرای تهران

تصاویر مجموعه آفتاب :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا