اجرای مراسم ترحیم عرفانی به همراه سازهای نی و دف
تاج گل خیریه

تاج گل موسسه خیریه بهنام دهش پور

تاج گل موسسه خیریه بهنام دهش پور

تاریخچه موسسه

نام موسسه برگرفته از اسم جوانی است که پایه های این موسسه در راستای تلاش های بی وقفه او در آخرین سال زندگی اش شکل گرفت. بهنام دهش پور جوانی بود که در سال۱۳۷۱ و در هفدهمین سال زندگی خود به سرطان کبد مبتلا شد. او سه سال با نیرویی شگفت انگیز با این بیماری مبارزه کرد ولی به رغم معالجات فراوان در داخل و خارج از کشور در ۲۱ سالگی عمر کوتاه اما پر ثمرش به پایان رسید.
بهنام در جریان آخرین دوره معالجات خود در ایران به علت کمبود امکانات پرتو درمانی در مراکز درمانی خصوصی، مداوای خود را در بیمارستان شهدای تجریش پی گرفت که بخش رادیوتراپی آن تنها با یک دستگاه کبالت موجود، در ساختمانی نیمه تمام مشغول به کار بود. او که به شدت تحت تاثیر شرایط نامطلوب بیماران قرار گرفته بود به رغم پیشرفت بیماری اش با کمک خانواده و دوستانش اقدام به برگزاری بازارچه خیریه کرد همچنین با همکاری دوستانش کنسرت پیانویی در فرهنگسرای ارسباران برگزار کرد حتی در آخرین شب زندگی اش با فروش شمع های تزیینی به کمک بیماران شتافت عواید حاصل از این برنامه ها در سال ۱۳۷۵ زمانی که بهنام دیگر در میان ما نبود به همراه سایر کمک های نیکو کاران صرف تکمیل و تجهیز سالن انتظار بخش رادیوتراپی و اتاق بازی کودکان شد.

از ان زمان تاکنون موسسه خیریه بهنام دهش پور با همکاری داوطلبان و حامیان و با استفاده از آخرین امکانات و دستاوردهای پیشرفته پزشکی بهداشتی و فرهنگی برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنان برای گسترش فعالیت های خود کوشیده است تا به هرطریق ممکن در عرضه خدمات درمانی نقش بسزایی ایفا کند.
ابتدا موسسه در ساختمان نیمه تمام رادیوتراپی و انکولوژی کار خود را به پیشنهاد دکتر حسین مدنی ریاست وقت این بخش اغاز کرد و دفتری برای همراهی هر چه بیشتر به منظور تکمیل و تجهیز این بخش به موسسه اختصاص داده شد. در دی ماه سال ۱۳۷۷ تقاضای تأسیس موسسه خیریه بهنام دهش پور به هیئت موسسان خانم شهلا لاجوردی (مادر بهنام) ، آقای بهمن دهش پور (پدر بهنام) ، محمد لاجوردی (دایی بهنام) و آقای دکتر حسین مدنی(ریاست وقت بخش)، با هدف کمک و مساعدت تامین هزینه های درمانی بیماران مبتلا به سرطان و انجام کلیه امور خدماتی بر اساس نیاز و درخواست بخش سرطان بیمارستان های دانشگاهی و جلب همیاری و مشارکت مادی و معنوی مردم در حمایت از بیماران نیازمند و جذب نیروهای علاقمند و مردمی جهت اریه خدمات درمانی و جانبی به افراد نیازمند و خانواده آنان داده شد و موسسه در تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۷۹ به شماره ١٢۶٨۴به ثبت رسمی رسید و با یازده نفر هیات امنا و پنج نفر هیات مدیره به صورت داوطلبانه به کار خود رسمیت داد.

جهت سفارش تاج گل خیریه بهنام دهش پور به وب سایت این موسسه به آدرس 

https://behnamcharity.org.ir/shop

موسسه خیریه بهنام دهش پورمراجعه کنید و یا برای سفارش تلفنی با شماره 91009900-021 داخلی 300 ، 301 ، 302، 303 ، 304 ، 305 یا تلفن گویای 75409-021 تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا